Somen aikaansaama muutos asiakaspalvelussa

1 10 2014

Hahmottelin somen myötä tapahtunutta muutosta asiakaspalvelussa näin. Jäiköhän tästä joku olennainen ajatus puuttumaan? Kerro näkemyksesi kommenteissa!

Screen Shot 2014-10-01 at 15.40.47


Toiminnot

Information

4 responses

1 10 2014
numminen

Näkökulman vaihto asiakaspalvelijan pallille:

Torut -> Raivo
Huoli -> Pelko

Valitettavasti tämäkin on totta. Asiakaspalvelussa työskentelevät tarvitsevat kohta samanlaista työnohjausta kuin papit ja lääkärit kestääkseen painetta. Olen huolissani yksilöistä.

1 10 2014
Aku

Toi on niin totta! Tosi hyvä lisäys. Kiitos.

3 10 2014
Pekka

Erittäin hyvä kiteytys! Lisäisin vielä yhden ison muutoksen, joka koskee reagointia myös ns. toimistoaikojen ulkopuolella:

Palvelu toimistoaikana —-> Jatkuva läsnäolo

T: Pekka Rantamoijanen, Valion yhteisöpäällikkö

3 10 2014
Aku

Ah, totta! Toikin on kyllä ihan pakko lisätä!🙂

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s




%d bloggers like this: