Päivän parhaat naurut

16 09 2009

Kaikkihan tietävät nämä hymyilevät call center -misut ja laskuvarjohyppykuvat yritysten kiiltäväpaperisissa esitteissä. Mitä nämä kuvat oikeasti kertovat siitä, mitä yritys tekee? Ja mitä kuvilla yritetään sanoa? Että ”yhteistyö kanssamme on kuin hyppy tuntemattomaan kolmestatuhannesta metristä”.  Vai että  ”vaativiin kysymyksiinne vastaavat Miss Suomi -kisan finalistit”? Joo.

Myönnettäköön, että näihin samoihin kliseisiin on joiltain osin tullut itsekin sorruttua. On se vaan niin pirun vaikeaa kuvittaa abstrakteja B2B-yrityksen aiheita.

Mutta silti, päivän parhaat naurut irtosivat 101 B2b Kliseetä -blogista. Käykää nauramassa!🙂


Toiminnot

Information

2 responses

28 09 2009
Tero

Hei!
Mukava kuulla että lista viihdytti🙂 Omassa firmassamme tämän listan rakentaminen toimii hyvin myös sisäisesti. Viimeistään tämän jälkeen mietitään useampikin kerta, ennen kuin tarjotaan asiakkaalle hehkulamppua tai kompassia. Luovien nauru on joskus tullut aavistuksen verran hampaita kiristellen, sillä ei tämä ainakaan heidän duuniaan helpota😀

28 09 2009
Aku

Tero, loistava keino saada porukka pysymään kriittisenä! Seuraavana voisitte jatkaa listaa typerimmillä markkinointikliseillä ja kielioppivirheillä🙂

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s




%d bloggers like this: