Audin imago kärsi naisten keskuudessa Sopranon kyselyssä

6 09 2009

No niin, viestintätoimisto Sopranon kyselyn tulokset ovat nyt julki Sopranon nettisivuilla.

Naisista 77 % katsoo Audin imagon kärsineen kohusta ja vain 38 % ostaisi Audin. Miehet eivät hyljeksi Audia näin vahvasti. 44 % miehistä sanoo, että Audin imago ei kärsi kohusta ja 65 % ostaisi Audin. – On mielenkiintoista nähdä syntyykö tästä kohusta miesten vastareaktio, jonka seurauksena Audin ”miehekäs” brändi vahvistuu ja saako Audi jopa lisää asiakkaita hieman muuttuneen brändipositionsa ansiosta, pohtii Soprano Oyj:n varatoimitusjohtaja Riitta Auvinen.

Siis että ”vain” 38 prosenttia ostaisi Audin? Minusta se kuulostaa paljolta. Lukuhan ei kerro meille nyt mitään, jos emme voi verrata sitä aiempaan.

Mielenkiintoista tosiaan  nähdä, muuttuiko Audin brändi miehekkäämmäksi tempauksen myötä. Uskoisin niin. Ja Kiesiä on varmaan jo kosiskeltu töihin johonkin oikein miehekkääseen hommaan, eli koko sotku kääntyy lopulta varmaan hänen voitokseen. Valitettavasti.


Toiminnot

Information

2 responses

6 09 2009
Petra

Koko jupakka tosiaan kääntyy (on jo kääntynyt?) myös Audin voitoksi. Audimies-laulu on jo kirjoitettu, Audista on puhuttu jokaisessa mahdollisessa mediassa silmät ja suut täyteen. Millään rahalla ei tällaista näkyvyyttä ole mahdollista ostaa. Jos Audi nyt älyää pelata korttinsa fiksusti, se ei tee mitään estääkseen vitsi- ja laulunikkareita keksimästä uusia mojovia sutkauksia ja luikautuksia. PR-osastolla voidaan vähäksi aikaa nostaa vaikka jalat pöydälle ja seurata sivusta, kuinka muut hoitavat hommat – ilmaiseksi.

6 09 2009
Aku

Aamen.🙂

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s




%d bloggers like this: